הוראה של שפות זרות בכלל, ושל האנגלית בפרט, יכולה להעלות סוגיות סוציו-פוליטיות שונות הנוגעות לקשר בין השפה הזרה להקשר התרבותי-פוליטי של המקום. אני רואה חשיבות גדולה במחקר העוסק במגוון הביטויים של קשר זה בעולם המגוון של בית הספר הישראלי, בשוק הגלובלי, ביחסים בין-אישיים ובין-תרבותיים, בערוצי התקשורת השונים, ובעיקר בהקשרים של סכסוך. אני מבינה את השפה ככלי חברתי שיכול לאפשר או למנוע השתלבות במוסדות הכוח השונים, כמו גם כלי שדרכו בני אדם מתנגדים לאי שוויון מובנה.
משום כך העשייה המחקרית שלי מרוכזת בחקר השיח של הוראת האנגלית כשפה זרה לדוברי שפות אחרות, במיוחד דוברי ערבית בישראל. במסגרת המחקרים שלי, אני בוחנת את תפקידה של השפה (האנגלית) בעיצוב העמדות האידאולוגיות של אלה המעורבים בהוראה, למידה, ותכנון הוראת האנגלית בישראל ובעולם. כמו כן, אני בוחנת את הקשר בין הסוגיות התרבותיות והבין-תרבותיות השונות המלוות את הוראת האנגלית, ומקדמת פדגוגיות ביקורתיות בהוראת האנגלית. בין היתר אני גם מנסה לקדם מחקרים שיעזרו לנו, כאנשי חינוך, להבין איך אפשר להשתמש בהוראת השפה האנגלית בישראל ככלי להובלת שינוי חברתי וקירוב קבוצות מסוכסכות.