אחד האתגרים הגדולים בעשייה החינוכית בכלל, ובהוראת המדעים בפרט, הוא הובלת תהליכי הוראה בכיתה, המסתמכים ומשלבים יחדיו ידע תיאורטי וניסיון מעשי. אני רואה חשיבות גדולה ביכולת לפתח סביבות למידה המבוססות על תיאוריות למידה לצורך קידום מטרות בהוראת המדעים, ובחינת ההתכנות, ההשלכות, ומידת האפטיקביות שלהן על תהליכים שונים בעת הוראת המדעים. מכיוון שאני מאמינה בקשר ההדוק ובחשיבות היזון החוזר בין התיאוריה ובין המעשה, מחקר חינוכי בעיני הוא מחקר אשר מטרתו בראש ובראשונה לתת מענה לצורך הקיים בשדה החינוכי, המסתמך על ידע תיאורטי ועל ניסיון מעשי, ובעל השפעה והשלכות בתחום התיאורטי והמעשי גם יחד.
המחקר שלי מתמקד במפגש שבין מדע וחברה, משני היבטים, ברמת המיקרו והמאקרו. ברמת המיקרו, אני בוחנת היבטים קוגניטיביים, חברתיים וריגושיים המתרחשים בסביבות למידה סיוציו-קונסטרוקטיביסטיות בעת הוראת ולמידת מדעים. ברמת המאקרו, אני בוחנת את האופן שבו הוראת המדעים יכולה לפתוח צוהר לאזרחות פעילה בעיקר בנושאים של בריאות וסביבה. מבחינה מתודולגית, המחקרים שלי נערכים בסביבות למידה טבעיות – כיתת הוראת המדעים.