למידה: התאמה אינדיבידואלית והבדלים בין אישיים

הכנס ה-4 למדעי הלמידה, 2018

21 בינואר 2018, 9:00 - 18:00 
אולם בר-שירה, אוניברסיטת תל-אביב 
כפתור ירוק במקלדת עם טקסט Learning

שפת הכנס - עברית

קול קורא

תחום מדעי הלמידה הינו תחום מחקר אינטרדיסציפלינרי, המתבסס על תיאוריות ומחקר ענף בדיסציפלינות שונות כגון מדעי המידע, מדעי הקוגניציה, בינה מלאכותית, מדעי המוח, אנתרופולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה חינוכית וחקר עיצוב סביבות למידה. מטרתו העיקרית של תחום מחקר זה הינה להגיע להבנה עמוקה של התנאים והתהליכים המובילים ללמידה ולהבניית ידע אצל לומדות ולומדים. במישור היישומי, ממצאי המחקר משמשים בסיס לעיצוב סביבות המזמנות למידה עמוקה ולבחינת תרומתן של אלה ללמידה.

 

נושא הכנס

הכנס יידון בסוגיות כגון שונות בקרב אוכלוסיית הלומדות/לומדים, הצורך בתמיכה בלמידה עמוקה בהתאם לכישורים/יכולות/העדפות של כל לומדת ולומד והבחינה המחקרית של כלים וסביבות המספקים תמיכה מותאמת אישית ללמידה – סוגיות אלה זוכות להתייחסות, דיון ומאמץ מחקרי רב בשנים האחרונות.

 

מבנה הכנס

הכנס יכלול הרצאות מוזמנות, סדנאות, מושב רב-שיח, מושבי פוסטרים – והפעם גם מושבי הרצאות של משתתפי הכנס, באנגלית או בעברית בשני מושבים מקבילים ובהם הזדמנות להצגת כ-30 הרצאות.

אתם מוזמנים להגיש הצעות להצגה בכנס, במגוון פרספקטיבות רלוונטיות, כגון: מדעי הקוגניציה, מדעי המוח, היבטים אפקטיביים, תהליכים חברתיים, היבטים תרבותיים, סוגיות טכנולוגיות, כריית נתונים, מנגנוני התאמה אינדיבידואליים, ועוד.

 

הנחיות להגשת הצעות

  • היקף ההצעה: עד 500 מילים, לא כולל מקורות
  • תאריך יעד להגשה: 21.11.17
  • הצעות יש לשלוח בקובץ Word לכתובת הדוא״ל yafak@tauex.tau.ac.il

 

מצפים לארח אתכם בכנס ה-4 למדעי הלמידה באוניברסיטת תל אביב.

 

אנא שמרו את התאריך!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>