• ראשי
  • דוחות מחקר של חברי הסגל בחוג

    דוחות מחקר (מהשנים האחרונות)

     

    חברי החוג למדיניות ומנהל החינוך עסוקים ככל החוקרים באוניברסיטה בביצוע מחקרים במגוון של תחומי עניין ודעת תוך שימוש בשיטות מחקר מגוונות. מחקרים אלה מובילים בדרך כלל לכתיבתם של דוחות מחקר המועברים לרשות הקרן המממנת את המחקר ועומדים לרשותם של חוקרים-עמיתים, סטודנטים, והקהל הרחב.

     

    ד"ר מירי ימיני – מגמות אינטרנציונליזיציה במערכת החינוך בישראל.

     

    פרופ' אדי-רקח אודרי – חטיבות ביניים: מאפיינים ואתגרים.

    פרופ' אדי-רקח אודרי – מגמות של בידול או שילוב בסביבת המגורים

    פרופ' אדי-רקח אודרי – יחסי מורים הורים בבית הספר: סוגי הון כמסגרת לבחינת מעורבות הורים בבית הספר

     

    פרופ' משה ישראלאשווילי ופרופ' אדי-רקח אודרי – האם להתערבות לטיפוח מצוינות בגיל ההתבגרות השלכות ארוכות טווח על התפתחות המשתתפים? מחקר הערכה רטרוספקטיבי.

     

    ד"ר יובל ג'ובני – חילוניות ופוסט-חילוניות: חילוניות יהודיות – קווים למתווה פילוסופי יהודי.

     

    פרופ' יזהר אופלטקה - תפקיד המורה במניעת חומרים פסיכו-אקטיביים בקרב תלמידים: ניתוח עמדות והתנהגויות של מורים באמצעות המושג התנהגות אזרחית בארגון.

     

    פרופ' יזהר אופלטקה - עומס בעבודת המורה: פרשנות, גורמים, השפעות ותכנית פעולה.

     

    פרופ' יזהר אופלטקה - תפקיד המורה בהגברת המודעות לבטיחות בדרכים בקרב תלמידיו: ניתוח עמדות והתנהגויות של מורים באמצעות המושג "התנהגות אזרחית בארגון".

     

    פרופ' יזהר אופלטקה -  (2015)  בחינת השפעות ארוכות הטווח של תכנית שבע – המפעל החינוך לגעת באופק מבית פתחון לב

     

    Dr. Eran Tamir DeLeT graduates' perceptions of the program and their preparedness for teaching: An evaluation report

     

    Dr. Eran Tamir The DeLet alumni survey: A comprehensive report on the journey of beginning jewish day school teachers

     

    Dr. Eran Tamir - Choosing to Teach in Urban Schools among Graduates of Elite Colleges

     

    Dr. Eran Tamir - The Retention Question in Context-Specific Teacher Education: Do Beginning Teachers and their Program leaders See Teachers’ Future Career Eye to Eye

     

    Wilson, S., & Tamir, E. (2008). The evolving field of teacher education: How understanding challenge(r)s might improve the preparation of teachers. In: M. Cochran-Smith, & S. Feiman-Nemser (Eds.), Handbook of research on teacher education: Enduring issues in changing contexts (Third Edition). Association of Teacher Educators.

     

    אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
    Developed by
    UI/UX Basch_Interactive