כלים דיגיטליים התומכים בהוראה - כלי ניהול קורס

1. נוכחות תלמידים

ניתן לנהל את הנוכחות בכיתה באמצעות אתר הקורס. באופן זה ניתן לסמן עבור כל סטודנט/ית אם הוא היה נוכח בכיתה/נעדר/איחר לשיעור. ניתן גם להפיק בתום הקורס דו"ח מסכם ברמת הסטודנט/ית וברמת הקורס בכלל.
את המפגשים ניתן ליצור כמפגש חוזר ובכך בהגדרה חד פעמית ליצור את כל השיעורים לכל הסמסטר. את הנוכחות ניתן לעדכן בזמן השיעור או בדיעבד ואף ניתן להגדיר כי הסטודנטים יוכלו לעדכן את הנוכחות עבור עצמם באמצעות סיסמה או קוד QR.

אם תבחרו להשתמש בקוד QR - ניתן להקרין אותו על הלוח בתחילת השיעור (רצוי גם בסופו) והסטודנטים/ות יצטרכו לסרוק אותו על מנת לרשום את נוכחותם. הקוד מתחלף כל 30 שניות, לכן הסיכוי שיוכלו להעביר זאת לסטודנטים/ות שאינם בכיתה, נמוך.

 

>> להסבר המלא להגדרת הרכיב ויצירת המפגשים לאורך הקורס לחצו כאן 

 


 

2. תלמידים בוחרים קבוצה

פעילות זו מאפשרת לסטודנטים/ות להתחלק לקבוצות ב- Moodle. קבוצות שהם/ן בוחרים/ות מוגדרות ישירות באתר הקורס, וכך ניתן להגדיר מטלות ופעילויות לפי קבוצות, כגון: הגשת מטלות בקבוצה; פתיחת פעילות עבור קבוצה ספציפית (כמו לדוגמה פורום ייעודי לקבוצה, בוחן חוזר וכד'). בפעילות זו קיימת אפשרות להגדיר מראש את שמות הקבוצות ולהגביל כמה סטודנטים/ות יכולים להירשם לכל קבוצה, או לאפשר לסטודנטים/ות לפתוח את הקבוצות ולהירשם באופן עצמאי.

 

>> להסבר המלא כיצד ניתן ליצור את הרכיב והגדרותיו, לחצו כאן.

 


 

3. סקר (שאלת בחירה)

רכיב המאפשר לבצע סקר מהיר המיועד לעורר חשיבה והעמקה בנושא מסוים או לעתים גם כסקר אדמיניסטרטיבי כמו "באיזה תאריך תעדיפו להיפגש לטובת קיום שיעור השלמה?". 

ניתן לשאול שאלה ולהגדיר מספר תגובות אפשריות. הבחירות של הסטודנטים/ות יכולות להיות אנונימיות או שמיות.

>> למדריך המלא ליצירת סקר לחצו כאן

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>