חוקרת קשב בקרב אוכלוסיות מגוונות תוך התמקדות באוכלוסיות עם לקויות קשב התפתחותיות ו/או נרכשות.
פרופ' שלו-מבורך פיתחה עם עמיתיה מודל קשב רב-ממדי המבחין בין ארבע פונקציות קשב. כלי ההערכה הממוחשבים שפיתחה מאפשרים לבנות פרופיל קשבי אישי של תפקודי הקשב.
בנוסף, פיתחה פרופ' שלו-מבורך מערכת אימון קשבי ממוחשב מדורג (CPAT) לשיפור תפקודי הקשב השונים. עד היום זאת תוכנית ההתערבות הלא תרופתית היחידה שהניבה שיפור בתפקוד האקדמי של ילדים עם ADHD.
מחקריה של פרופ' שלו-מבורך מתמקדים בזיהוי קשרים בין ליקויי קשב ספציפיים לבין קשיים תפקודיים שונים (בקריאה, בחשבון, בתפקודים ניהוליים ובתחום החברתי).
מוקד מחקרי נוסף הוא מיפוי הסמנים הנוירולוגיים של תפקודי קשב ושל תוצרי האימון הקשבי. במחקרים אלה פרופ' שלו-מבורך משתפת פעולה עם חוקרים בעלי שם מישראל ומאנגליה תוך שימוש במגוון שיטות של הדמייה מוחית.
פרופ' שלו-מבורך היא ראש מעבדת הקשב – מעבדה שהוקמה זה עתה בבית הספר לחינוך, שבה נערכים מחקרים רבים תוך שימוש במבחנים נוירופסיכולוגיים שפיתחה ובמדדים התנהגותיים ואלקטרופיסיולוגיים.
בנוסף למחקרי המעבדה שהיא מבצעת עורכת פרופ' שלו-מבורך מחקרי שדה בשיתוף עם פסיכולוגים חינוכיים ופסיכיאטרים המתמחים ב-ADHD.
מחקרי השדה מתבצעים בבתי ספר, בשירות הפסיכולוגי-החינוכי ובמרפאות לאבחון וטיפול בילדים עם ADHD.