צוות החוקרים והחוקרות

עודכן: 22.09.2019

 

 

רויטל אלוני גנץ

 revitalg@nitzancenter.org

לרויטל תואר ראשון בריפוי בעיסוק ותואר שני בייעוץ חינוכי. רויטל עבדה בבית החולים בית לווינשטיין כמרפאה בעיסוק וניהלה את הריפוי בעיסוק במכון גיל. בנוסף היא עבדה כיועצת חינוכית. כיום היא המנהלת הארצית של "ניצן הורים". עבודת המחקר לתואר השלישי של רויטל עוסקת בנושא אבות ואימהות עם תסמיני :ADHD משאבי ההורים, תפקוד משפחתי ומדדי הסתגלות בקרב מתבגרים עם וללאADHD . 

טל בורנשטיין

talbor8@gmail.com

לטל תואר ראשון בפסיכולוגיה מאונ' חיפה ותואר שני בייעוץ חינוכי מאונ' תל אביב. טל הנה יועצת חינוכית בבי"ס ברמת השרון. טל שימשה כחינוכית בעמותת שניר בשנים 2016-2018.

עבודת המחקר שלה לתואר שני עוסקת בנושא תרומת יחסי ההתקשרות עם האם והאב ומידת הקשיבות כתכונה להסבר תפקודים ניהוליים בקרב מתבגרים עם וללא ADHD.

 

אורטל בראון

ortal1w@gmail.com

אורטל סיימה התואר הראשון והנה סטודנטית לתואר שני בלקויות למידה ואבחון לקויות למידה באוניברסיטת תל-אביב. היא מורת שילוב והוראה מותאמת לתלמידי בית ספר יסודי . עבודת המחקר שלה עוסקת בנושא ילדים ומתבגרים עם וללא-  ADHD תרומת הלקות, ורמות התוקפנות להסבר מדדי תוקפנות/קורבנות ברשת האינטרנט ולתחושת בדידות חברתית ורגשית.

 

 

איריס חזקיה ברד

irish63@gmail.com

בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי בהתמחות הגיל הרך מאוניברסיטת תל אביב. יועצת חינוכית בגני ילדים עירוניים ועוסקת בהדרכת הורים וצוותים חינוכיים. יוזמת ומנהלת פרויקטים חינוכיים להתמודדות עם קשיי התנהגות מורכבים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים בתל אביב-יפו. מחקר לתואר השלישי עוסק בנושא מאפייני תפקוד מסתגל  של ילדים צעירים עם המעבר למערכת החינוך הציבורית:   תרומתם של גורמי סיכון והגנה ברמת הילד, המשפחה והמערכת החינוכית.

מיכל מולדבסקי

michal@moldawsky.com

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב. מיכל מנהלת המחלקה לטיפול בפרט באגף החינוך בגני תקווה ויו"ר ועדות השמה. בנוסף, מרצה בתכנית להכשרת מאמני הורים באגודת ניצן. מחקרה לתואר השלישי עוסק בנושא מרכיב האמפטיה בקרב מורים: מנבאים והשלכות על קשרי מורה-תלמיד ותפקוד תלמידים, בקרב מתבגרים עם וללא ADHD.

לירון סלמון

Blum.liron@gmail.com

לירון בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (אקדמית תל אביב-יפו) ותואר שני בייעוץ חינוכי- מסלול מחקרי באוניברסיטת תל אביב. לירון הנה יועצת חינוכית ורכזת במרכז "ניצן הורים" סניף ראשון לציון.  עבודת התזה שלה עוסקת בנושא דפוסי שינה ומדדי תפקוד אקדמי, חברתי-רגשי והתנהגותי בקרב מתבגרים עם וללא ADHD.

 

עמית קוטיק

amitkotik2@hotmail.com

בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד וסטודנטית לתואר שניבייעוץ חינוכי עם התמחות לילדים עם צרכים מיוחדים. בשנים האחרונות עוסקת בתחום של מבדקי קשב וריכוז, ותחום של אבחון ומיון. מחקרה עוסק בנושא תרומת יחסי התקשרות ויחסי הורים מתבגרים להסבר ההבדלים בבעיות התנהגות מופנמות/מוחצנות ומצב רוח שלילי בקרב מתבגרים מאומצים ולא מאומצים.

 

 

טל רגב

talaregev@gmail.com

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (אוני' בן גוריון) תואר שני בחינוך מיוחד (תל אביב). מומחית בלקויות למידה (בר אילן). מאבחנת דידקטית - מדריכה במרכז חדד באוניברסיטת בר אילן, מרצה במחלקה לחינוך מיוחד במכללת סמינר הקיבוצים ובעלת קליניקה פרטית להוראה מותאמת והדרכת הורים (פרטנית וקבוצתית) לילדים ומתבגרים עם הפרעות קשב ולמידה.

עבודת המחקר שלה לתואר השלישי עוסקת בנושא תהליכי היפרדות וחוסן של מתבגרים עם וללא הפרעות קשב והקשר שלהם לתפקודים ניהוליים ומאפיינים משפחתיים.

 

 

יונת רגב

 yonatreg@gmail.com

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד וסטודנטית לתואר שני בתוכנית ללקויות למידה באוניברסיטת תל-אביב. יונת הנה מורה לחינוך מיוחד בקרב תלמידי יסודי המאובחנים כלקויי למידה בצפון הארץ. מחקרה לתואר השני עוסק בנושא הפרעות אכילה וחרדה חברתית בקרב מתבגרים עם וללא לקויות למידה או ADHD .

 

שרון שיק

 shick73@gmail.com

לשרון תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בלקויות למידה, תעודת אבחון לקויות למידה ותעודת הוראה לחינוך המיוחד. שרון הנה מורה ללשון ומעריכת תפקודי למידה בחטיבת הביניים סמדר בהרצליה פיתוח. עבודת התזה שלה עסקה בנושא השימוש בפייסבוק בקרב מבוגרים צעירים עם וללא ADHD : תחושת בדידות בקשרים שאינם ברשת, מצב רוח חיובי/שלילי ומידת החיבור החברתי בקשרים ברשת.

 

שני שפלן- משה

 sshaflan@yahoo.com

בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וחינוך. שני הינה יועצת חינוכית בתיכון ובביה"ס לחינוך באוניברסיטת תל אביב. עבודת המחקר שלה לתואר השלישי עוסקת במעבר לאימהות: נקודת המבט הייחודית של אימהות עם לקות קשב וריכוז בשנת ההורות הראשונה.

 

אורלי תורן

orlytoren73@gmail.com

אורלי סיימה את כל תאריה באוניברסיטת תל-אביב. היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה; ,תואר שני בהתנהגות ארגונית בביה"ס למנהל עסקים; בוגרת התכנית ללימודי טיפול זוגי ומשפחתי ותואר שלישי בביה"ס לחינוך. משרתת בצה"ל כ – 25 שנה במערך מדעי ההתנהגות בצה"ל. בתפקידי הנוכחי ראש ענף אסטרטגיה באגף התקשוב וההגנה בסייבר. עבודת המחקר שלה במסגרת התואר השלישי עסקה בתפקוד מסתגל של חיילים עם לקויות למידה ו/או תסמיני ADHD: גורמי סיכון וגורמי הגנה.

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive