מלמדים באמצעות Zoom? המידע הזה בשבילכם/ן
לאור המצב הביטחוני ואי הוודאות במציאות שלנו.
ישנה היערכות לקיום השיעורים ב-Zoom והנגשתם לסטודנטים/ות מרחוק.
המרכיבים העיקריים בשימוש ב-Zoom לצורכי הוראה
תכנים: ניתן להציג מצגות וקבצים, להופיע לפני מצלמה.
שיתוף מסך: הצגה של פעילות באינטרנט או בתוכנה/אפליקציה במחשב שלכם/ן המוקרן בכיתה הוירטואלית לכלל הסטודנטים/ות
אינטראקציה עם הסטודנטים/ות: צ'אט כיתתי, כתיבה על לוח לבן, הצבעה בשיעור, חלוקה לחדרים ועריכת סקרים.
הקלטת שיעור: ניתן להקליט את השיעור ולהנגיש את ההקלטה לסטודנטים/ות
אז, כיצד עושים זאת?
קבלת חשבון והכנה מוקדמת
> הסבר על קבלת חשבון Zoom אוניברסיטאי (לחצו כאן לוודא את סוג החשבון שלכם/ן)
> אם ההוראה תתבצע ממחשבכם/ן האישי, יש לוודא כי תוכנת ה-Zoom המותקנת, היא בגרסה המעודכנת ביותר. לחצו כאן להסבר.
קביעת מפגש ושליחתו לסטודנטים/ות
> לפני תחילת השיעור ואף רצוי לפני תחילת הסמסטר, יש להיכנס לרכיב ה-Zoom באתר הקורס ב-Moodle ולקבוע מפגש/ים. להסבר לחצו כאן
> לאחר קביעת המפגש/ים, יש לשלוח לסטודנטים/ות את פרטי הפגישה להתחברות. להסבר לחצו כאן
> תרצו לוודא שהמפגש מוקלט? לחצו כאן להסבר ואף היכן ההקלטות נשמרות? לחצו כאן לעוד מידע
ההמלצות והטיפים שלנו להכנה לקראת השיעור
ניהול המפגש
> כיצד מתחילים שיעור ב-Zoom?לחצו כאן להסבר
> ממשק ניהול המפגש וכפתורי שליטה. לחצו כאן להסבר
> שימוש בחלוקה לחדרים. לחצו כאן להסבר
> שימוש בסקרים במהלך השיעור. לחצו כאן להסבר
מלמדים/ות ב-Zoom מהכיתה בקמפוס?
הערכות ותפעול הלמידה המקוונת במתכונת HyFlex
שיעורים בכתה תוך שידור חי לתלמידים הנמצאים בבית - דגשים