צוות החוקרות

ילדות לומדות יחדיו

ד"ר רינת מיכאל

freskori@post.tau.ac.il

בעלת תואר שלישי מבית-הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב. מרצה בחוג לחינוך מיוחד וייעוץ חינוכי, ביחידה להכשרה בהוראה ובתוכנית ליועצי קריירה שבאוניברסיטת תל-אביב. עוסקת במחקר בתחום התפתחות קריירה ואיכות חיים של אנשים עם צרכים מיוחדים.

 

נושא הדוקטורט: תפיסות עתיד של מתבגרים עם וללא ליקויי שמיעה - תרומתם של משתנים אישיים וסביבתיים. בהנחיית פרופ' ינצון ופרופ' טובה מוסט.

 

ד"ר דקלה בראון

diklab2014@gmail.com

יועצת חינוכית בבית ספר תיכון ברמת גן, מנחה באוניברסיטה הפתוחה קורס "פסיכולוגיה בחינוך"

מנחה סטודנטיות לייעוץ חינוכי במסגרת לימודי הסטאז' בעלת תואר PhD בחינוך

בעלת תואר ראשון ושני בייעוץ חינוכי, תעודת הוראה בפסיכולוגיה

תחומי עניין מחקריים: תהליכי התפתחות קריירה של מתבגרים ומבוגרים צעירים, תהליכי קבלת החלטות של מתבגרים, סיוע במעברים ובהסתגלות למתבגרים עם וללא לקויות למידה.

נושא הדוקטורט:

"מרכיבים אישיותיים ורגשיים בתהליך קבלת

החלטות לימודיות ביחס לבחירת מגמה בתיכון בקרב מתבגרים עם וללא לקויות למידה". מנחה: פרופ' רחל גלי צינמון.

 

ענת בביץ

anatb55@netvision.net.il

M.A, פסיכולוגית קלינית, מטפלת זוגית ומשפחתית, מנחת סדנאות אימהות ובנות.

דוקטורנטית בבית הספר לחינוך בהנחיית פרופ' צינמון. נושא המחקר מודל קוגנטיבי חברתי רחב לחקר בחירה של קורסי SPAM בקרב נערות. 

תחומי מחקר וענין: התפתחות קריירה של נשים, התרומה של זהות מגדרית לעיצוב הזהות התעסוקתית, החלטות קריירה בתחום ההתבגרות, אמהות, בנות וקריירה.

 

ד"ר מיכל גרוס ספקטור

spectors@netvision.net.il

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה (אונ' חיפה) ותואר שני בייעוץ חינוכי (התמחות בגיל הרך) בהצטיינות מאונ' תל אביב.  נמצאת בשלבי סיום לימודי הדוקטורט. מנהלת מרכז הורים בעלי לקויות למידה, קשיי הסתגלות ותפקוד של אגודת ניצן. מרצה בחוג לייעוץ חינוכי וביחידה להכשרה להוראה, אונ' תל אביב.

תחומי ענין מחקריים- התפתחות קריירה של נשים: שילוב בין תפקידי עבודה ומשפחה, התפתחות קריירה של נשים בעלות צרכים מיוחדים. תהליכי אקספלורציה והבניית זהות של מתבגרים.

נושא הדוקטורט: דיאלוג בין זהויות: נשים עובדות במעבר לאימהות. בהנחיית פרופ' צינמון.

 

מיה הובר

huberk@gmail.com

מרפאה בעיסוק MsOT.

השכלה : תואר הראשון' ריפוי בעיסוק אוניברסיטת תל אביב, בעלת תואר שני בריפוי בעיסוק בהתמחות בלקויות למידה (מצטיינת דיקן), אוניברסיטת חיפה.

דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת תל אביב בהנחייה משותפת של פרופ' נאווה רצון מהחוג לריפוי בעיסוק ופרופ' גלי צינמון, ראש החוג לייעוץ חינוכי.

 

עבודת הדוקטורט עוסקת בתיקוף ובחינת יעילות של כלי התערבות לפיתוח קריירה לאנשים עם מוגבלות
עיסוק נוכחי: מנהלת מקצועית של חברת אשנב העוסקת בפיתוח והטמעה של מודלים בפיתוח קריירה ושיקום תעסוקתי של אנשים עם מוגבלות.
בעלת ניסיון של 8 שנים בשיקום פסיכיאטרי בקהילה ובשיקום תעסוקתי של אנשים עם מוגבלות , מרצה בחוג לריפוי בעיסוק.

תחומי מחקר עיקריים הם: פיתוח קריירה, פיתוח קריירה לאנשים עם מוגבלות, שיקום בבריאות הנפש, סטיגמה, שיקום תעסוקתי

 

האלה חבאיב

halahaf@yahoo.com

אימא לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בלימודי הגיל הרך- תוכנית שוורץ לגיל הרך מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

סטודנטית לתואר שלישי בביה"ס לחינוך באוניברסיטת תל- אביב.
נושא המחקר: התפתחותן של מסוגלות עצמית מקצועית ומסוגלות עצמית אימהית במהלך לימודים גבוהים בקרב צעירות ערביות הלומדות את תחום הגיל הרך- דיאלוג בין זהויות. בהנחיית פרופ' צינמון.

 

מיכל ישעיהו

michalykooki@gmail.com

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בייעוץ חינוכי (התמחות בגיל הרך). נמצאת בשנתי הראשונה ללימודי דוקטורט. ומועסקת כיועצת חינוכית בביה"ס יסודי בתל אביב

תחומי מחקר : התפתחות קריירה בגיל הרך – התפתחותם של תחומי עניין, שאיפות וזהות מקצועית בגיל הילדות המוקדמת.

המחקר בעבודת התיזה עסק בהתפתחות הידע על עולם העבודה של ילדים בגילאי 3-8.

 

מחקר הדוקטורט: יעסוק בהתפתחות הידע על עולם העבודה והזהות העצמית בהתייחס לידע זה, בזיקה למשתנים סביבתיים  כמו מגדר, מיצב כלכלי, עמדות הורים וקהילה כלפי עולם העבודה  וחשיפה לתוכניות לימודי מדע וטכנולוגיה על תפיסות עתיד, שאיפות ותחומי עניין של ילדים בגילאי  5-9.

 

אלה סלמן

 ella111.s@gmail.com

תואר ראשון אונ׳ ת״א בעבודה סוציאלית, תואר שני אונ׳ העברית בי״ם בעבודה סוציאלית קלינית, תואר שני נוסף בייעוץ שיקומי עם התמחות לאנשים עם נכויות קשות - אונ׳ רייט סטייט, דייטון ארה״ב.  מומחית בשיקום מרכזת תחום שיקום נכים במחלקת הרווחה בעיריית הרצליה

 

תחומי מחקר: לימודי מוגבלות וייעוץ קריירה לאנשים עם מוגבלות. התמקדות בהיבט המגדרי, תפיסת חשיבות העבודה בשוק העבודה החופשי בעיניהן של נשים הלוקות בתפקוד אינטלקטואלי גבולי ומשמעותה בעיצוב זהותן האישית והמקצועית.

 

גליה רן-כשכש

rangalia@gmail.com

לימודי תואר ראשון (בהצטיינות) בחוג לריפוי בעיסוק, בית ספר למקצועות הבריאות, אוניברסיטת תל אביב

בעלת תואר שני בריפוי בעיסוק, בית הספר למקצועות הבריאות, אוניברסיטת תל-אביב.

סטודנטית לתואר שלישי בבית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב בהנחיית פרופ' גלי צינמון.

תחומי מחקר:
עוסקת במחקר בתחום התפתחות קריירה ואיכות חיים של אנשים עם צרכים מיוחדים.
 

רכזת מקצועית של תכנית ההכשרה לייעוץ בהתפתחות קריירה למבוגרים צעירים, אוניברסיטת תל-אביב.

מרצה בחוג לחינוך מיוחד, סמינר הקיבוצים

 

 
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive