יום עיון יישומי – מחקר בחינוך: תובנות ויישומים

 

 

17 באפריל 2016, 9:30 - 15:00 
בית הספר לחינוך, בניין שרת 
ללא תשלום
תובנות

תכנית האירוע:

 

 

9:30-10:00  - כיבוד קל והתכנסות 

 

 

10:00-10:15 – ברכות

 

 

10:15-11:40 מושב 1: אוריינות במגוון פרספקטיבות

יו"ר: ד"ר מירי ימיני

פרופ' דורית ארם: כתיבה כמנוף לפיתוח ניצני אוריינות

ד"ר מיכל טננבאום: רב לשוניות בכיתה כאתגר אורייני) בעולם משתנה)

פרופ' עפרה ענבר וד"ר ציונה לוי: אוריינות הערכה כפרקסיס בקהילות מורים: תיווך בין ידע ליישום

פרופ' יובל דרור: אוריינות היסטורית-חינוכית: מה ניתן ללמוד מתולדות הכשרת המורים ב(ארץ) ישראל ולתכנן

וליישם בהווה ולעתיד?  

 

11:40-12:00 - הפסקת קפה

 

 

 12:00-13:20מושב 2: חקר המוח וחינוך

יו"ר: פרופ' מיכל טבח

ד"ר ריקרדו טרש וד"ר רוני ברגר: קריאה לאכפתיות:"  תכנית  התערבות  למורים  ותלמידים המבוססת על

פדגוגיה אתית

פרופ' רות סתוי וד"ר ראובן בבאי: התערבויות חינוכיות בהוראת מתמטיקה ומדעים 

המבוססות על מחקר בהדמיה מוחית

פרופ' לילך שלו-מבורך: קשב, מוח ולמידה: ממצאים מחקריים ויישומם בגן ובבית הספר

פרופ' נעמה פרידמן ורונית שטרמן: דיסלקסיות: זיהוי של סוג הדיסלקסיה כבסיס לטיפול

 

 

13:20-14:00הפסקת צהריים

 

 

 

14:00-15:00סדנאות

לאור הביקוש הרב פתחנו סדנאות נוספות. נותרו מקומות מעטים ואתם מוזמנים להירשם בהקדם

על-מנת להבטיח את מקומכם.

 

פרופ' נעמה פרידמן ומיה יכיני:  דיסלקסיות - איתור וטיפול

ד"ר ריקרדו טרש: מדיטציית מיינדפולנס ככלי חינוכי

ד"ר אורלי להב וד"ר ודים טליס: מכונות חכמות בחינוך

פרופ' לילך שלו-מבורך, אורלי אזולאי, מורן פרחי ויעל שקד-ביתן: קשב ולמידה: טכניקות לשיפור

הקשב והריכוז ויישומן בפעילויות לימודיות (הסדנא מלאה(

פרופ' רחל גלי צינמון, מירב מאירוביץ ורויטל דבקין: איך נשלב בין הורות להוראה ונרגיש

מסופקים? - אסטרטגיות לניהול סינרגי בין תפקידי חיים

פרופ'' רות סתוי וד"ר ראובן בבאי: הפרעה אינטואיטיבית במדע ובמתמטיקה: תובנות ויישומים

)הסדנא מלאה(

 

טופס ההרשמה>

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>